Reiningen van tandimplantaten

Reiningen van tandimplantaten

Op vaste onderdelen in de mond (zoals implantaten, een vaste prothese en/of een kroon) kan ook tandplak en tandsteen ontstaan. Dit is ook het geval bij een klikgebit, hier zitten namelijk implantaten onder die als pijlers dienen. Deze vaste onderdelen hebben net zoveel verzorging en tandartscontrole nodig als uw eigen gebit.

Hoe kunt u deze onderdelen goed schoon houden?

  • Poets tweemaal daags de delen van de implantaten die boven het tandvlees uitsteken. Geef hierbij extra aandacht aan de overgang van het implantaat naar het tandvlees.
  • Gebruik een elektrische tandenborstel of een zachte, handtandenborstel.
  • Gebruik ragers en/of (super)flossdraad.

Onze medewerkers hebben informatie over goede verzorgingsproducten voor implantaten en protheses en adviseren u graag.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandheelkundig Centrum Kwadrant? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 17:00
woensdag08:00 - 17:00
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Grachtweg 24
Zierikzee 4301KJ
Route

Patiëntervaringen

4087 reviews · ⭐ 8.5 gemiddeld

Fijne tandarts

Goed geholpen, op tijd, kundig. Rustig en betrouwbaar assistent en tandarts goed team. Kortom erg blij met deze nieuwe tandarts.

Hele nette, behulpzame en aardige tandarts en assistente

Heel prettig ook qua communicatie. Helaas ben ik de tandarts zijn naam vergeten, hij komt uit Rotterdam begreep ik.

Geweldig. Ik ben geen held maar het viel alles mee

Snel en duidelijk

goede behandeling en een tandarts, die luisterde naar eventuele klachten.

Zie boven

prima

gewoon een controle

Prima behandeling door vriendelijke tandarts.

Moest wel lang wachten omdat ik er tussen geplaatst was...... Er was een implantaat uit m`n onderkaak gegaan. De tandarts heeft er goed aandacht aan besteedt en raad gegeven wat ik verder kon doen. Blij dat ik geweest ben!

Heel tevreden

Er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren.

Relatief ontspannen.

Tandarts is nooit leuk maar ze stellen je op je gemak.

Prima

Nvt

Uitstekend

Het was een fijne kennismaking. Dit was onze eerste afspraak bij deze praktijk. Heel leuk hoe de omgang was met ons dochtertje (3 jaar).

Ik ben goed geholpen

Mijn probleem is beter geworden met hulp van de mondhygienist

De lift in het gebouw is wel heel spannend als je 95 jaar bent

Lift spannend. Ook parkeren is lastig als je slecht ter beem bent en geen eigen auto hebt en meerijdt en alle parkeerplaatsen in de omgeving bezet zijn. Dan is deze lokatie niet ideaal. Tandzorg was, voor zober te beoordelen, goed

Goed

Goed

Snel en efficiënt

Ik kon snel terecht om mijn probleem (vulling voortanden kwam los) te laten oplossen. Ik ben snel en efficiënt, en vriendelijk geholpen. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Het resultaat mag er zijn.

Wil graag een vaste tandarts waar ik me vertrouwd bij voel.

Moest even wennen aan nieuwe tandarts.Invorige woonplaats 36 jaar dezelfde tandarts

prima

netjes en prima geholpen goede uitleg over de behandeling

Zoals altijd top!

Mark de Booij is de beste tandarts die ik ooit heb gehad. Niets dan lof! Ook de andere tandartsen die mij wel eens behand of hebben, Talha en Nicolas zijn geweldig.

lang met mijn mond open

nog herstellend van gebroken rugwervel was het een uitdaging op mijn rug te liggen

prima

Alles volgens afspraak en verwachtingen

Fijn en prettige behandeling

Daarnaast een goede en professionele behandeling

Goed geholpen

Mijn probleem opgelost. Vriendelijke behandeling.

Zoals altijd uitstekend!

Prettige, persoonlijke benadering. Er wordt voldoende tijd genomen voor een controle met indien nodig een kort advies.

Goede

Goede